کانون ارزیابی و توسعه مدیران - برنامه ای جامع برای توسعه شایستگی های مدیریتی –

کانون ارزیابی و توسعه مدیران – برنامه ای جامع برای توسعه شایستگی های مدیریتی

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

معرفی کانون ارزیابی

منابع انسانی و به ویژه مدیران ارشد و میانی و تخصصی از ارکان و سرمایه های اصلی سازمان ها و شرکت ها به شمار می روند. تامین مدیران حرفه ای و ارتقای کارآیی و اثربخشی فعالیت مدیران همواره از دغدغه های اصلی شرکت ها و تشکل های اقتصادی میباشد و به همین دلیل تاکنون مدل ها، روش ها و تجارب متنوعی در ایران و سایر کشورها برای ارزیابی مدیران معرفی و اجرا شده است .

بسیاری از سازمان های دولتی و بنگاههای اقتصادی بخش خصوصی همچنان از شیوه های سنتی برای ارزیابی و انتخاب مدیران و کارکنان خود استفاده می کنند این سازمانها به مدرک تحصیلی یا دانشگاه محل تحصیل افراد، استفاده از ابزارهایی نظیر مصاحبه های سنتی، بدون در نظر گرفتن فاکتورهای دیگردر ارزیابی و انتخاب افراد توجه دارند.

امروزه متخصصین جذب و استخدام و توسعه منابع انسانی از کانون ارزیابی به عنوان ابزاری معتبر استفاده میکنند که با بهره گیری مجموعه ای از فعالیتها، آزمون ها، مصاحبه و سایر ابزارها و شبیه سازی شرایط، ارزیابی واقعی تر از کاندیداها را فراهم میسازد.

کانون ارزیابی مدیرپدیا
کانون ارزیابی و توسعه شایستگی های مدیریتی

کانون ارزیابی مدیرپدیا

تیم کارشناسان مدیرپدیا به منظور دستیابی به اهداف فوق در زمینه کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران فعالیت مینماید

در هر روز تعدادی از کاندیداهای معرفی شده از سوی شرکت ها توسط دو یا چند ارزیاب مورد سنجش قرار گرفته و بر این اساس نقاط قوت و نقاط قابل بهبود افراد مشخص شده و پس از ارائه بازخوردهای لازم به مدیریت ارشد و فراگیران مجموعه، براساس اهداف از پیش تعیین شده در دو حالت تصمیم گیری انجام می پذیرد:

  • تصمیم گیری برای انتخاب و استخدام یا ارتقا افراد برای نقشهای مسئولیتی (کانون ارزیابی)
  • تعیین خلاء های شایستگی و حوزه های مورد نیاز برای توسعه آنان (کانون ارزیابی و توسعه)

متخصصین ارزیابی یکی از ارکان کلیدی کانون ارزیابی هستند. لذا به منظور دستیابی به کیفیت بالا در انجام ارزیابی ها و به ویژه در تهیه گزارشات مدیریتی، بازخورد و برگزاری جلسات انفرادی با فراگیران، این تیم از افراد مجرب در این زمینه بهره می‌گیرد.

فرآیندها و برنامه های کانون ارزیابی مدیران

جهت اطلاعات بیشتر بروشور معرفی کانون ارزیابی مدیران را اینجا مطالعه نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_masonry_grid post_type=”post” max_items=”9″ order=”ASC” grid_id=”vc_gid:1546973864811-bd629752-06c8-6″ taxonomies=”1758, 1690, 1759, 1657, 286, 1606, 638, 1693″ exclude=”8407″][/vc_column][/vc_row]

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.